'Cançons de guerra i exili' a Terrassa

Terrassa, enero de 2020


Comencem l'any com el vam acabar, amb Cançons de guerra i exili, però aquesta vegada a la nostra ciutat. Després d'un 2019 intens, en què hem celebrat el 80è aniversari de l'exili republicà de 1939 amb actuacions a diferents punts d'Espanya i França, ens ve molt de gust portar aquest espectacle a Terrassa i acostar-lo als que ens coneixeu des de fa temps i ens pregunteu sovint quan fem alguna cosa "a casa".

Cançons de guerra i exili ofereix un recorregut per la guerra civil i l'exili republicà a través de les cançons que es cantaven en aquell moment, saltejades amb fragments literaris o discursos polítics que cal que seguim recordant encara avui. Vam estrenar una primera versió d'aquest concert amb notes al peu a París, l'estiu de 2017, i des de llavors l'hem portat, en la seva versió castellana, a Mèxic, Segorbe (Castelló) i Collioure (França), i en català l'hem fet per altres localitats del Vallès com Sabadell, Caldes i Castellbisbal.

Esperem comptar amb totes vosaltres el proper divendres dia 10 de gener a les 22h en un ambient festiu i distès al bar Comanou (C/ Pare Llaurador, 17), on, a més de seguir el concert i fer-nos els cors, podreu també prendre alguna cosa i celebrar amb nosaltres la primera actuació de l'any. Us hi esperem!



Comenzamos el año como lo terminamos, con Canciones de guerra y exilio, pero esta vez en nuestra ciudad. Después de un 2019 intenso, en el que hemos celebrado el 80º aniversario del exilio republicano de 1939 con actuaciones en distintos puntos de España y Francia, nos apetece mucho traer este espectáculo a Terrassa y acercarlo a los que nos conocéis desde hace tiempo y nos preguntáis a menudo cuándo hacemos algo "en casa".

Canciones de guerra y exilio ofrece un recorrido por la guerra civil y el exilio republicano a través de las canciones que se cantaban en aquel momento, salteadas con fragmentos literarios y discursos políticos que tenemos que seguir recordando todavía hoy. Estrenamos una primera versión de este concierto con notas al pie en París, el verano de 2017, y desde entonces lo hemos llevado, en su versión castellana, a México, Segorbe (Castellón) y Collioure (Francia), y en catalán lo hemos presentado en otras localidades del Vallès como Sabadell, Caldes y Castellbisbal.

Esperamos contar con todas vosotras el próximo viernes día 10 de enero a las 22h en un ambiente festivo y distendido en el bar Comanou (C/ Pare Llaurador, 17), donde, además de seguir el concierto y hacernos los coros, podréis también tomar algo y celebrar con nosotras la primera actuación del año. ¡Os esperamos!


Comentarios

Entradas populares de este blog

Canciones contra el fascismo

'Canciones de guerra y exilio' en el Ateneo Español de México